poniedziałek, 30 maja 2016
Za to więcej regulacji będzie dla serwisów VoD - m.in. wymóg 20 proc. europejskich produkcji w katalogach.
Firma będzie budować profile behawioralne internautów i porównywać je z realnymi danymi o własnych użytkownikach ze swojej bazy.
Bank rozpoczyna kampanię promującą system Moje ING - nową, osobistą bankowość dla klientów indywidualnych.
Dwie osoby - Maciej Hilt i Anna Lewandowska - zajęły wyższe stanowiska w client service.
Aktywację przygotowała agencja VML Poland.
Firmy przedłużyły i poszerzyły współpracę dotyczącą dystrybucji ekskluzywnych materiałów wideo o tematyce sportowej.
Ruszył projekt pod nazwą #SkinMate.
Agencja stworzyła stronę z przepisami kulinarnej celebrytki.
Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative.
Wystartowała kampania autorstwa VML przypominająca o najważniejszym elemencie wyróżniającym telefony marki.
W nowej kampanii modelu Soul prym wiodą gryzonie, które zachęcają do wspólnego muzykowania.
Marka będzie mierzyć poziom emocji w sieci i odpowiadać obniżeniem ceny batonu.
Specjalne obrączki połączone z aplikacją nie pozwolą na oglądanie kolejnego odcinka serialu bez drugiej połówki.