poniedziałek, 6 czerwca 2016
Surf to kolejna marka z portfolio firmy obsługiwana przez agencję.
Wcześniej związana była z ITI Cinema.
Producent mebli prezentuje w działaniach promocyjnych nową linię Possi Light, które mają podążać za trendem personalizacji.
Konsumenci będą mogli je wypróbować przez trzy miesiące w 80 punktach magentowego operatora.
Tym samym to już pewne, że Universal McCann traci klienta, współpraca z Value Media pozostaje nierozstrzygnięta.
Agencje zaczyna współpracę z markami Jack Daniel's i Finlandia Vodka.
Agencja jest odpowiedzialna za wsparcie działań marketingowych online dla całej kategorii produktów marki.
Przetarg wygrała agencja The7stars.
Bohaterami są autentyczni użytkownicy i kierowcy Ubera.
Anheuser-Busch InBev podpisał ze Starbucksem umowę, na mocy której będzie produkować i dystrybuować brand Teavana na terenie Stanów Zjednoczonych.