wtorek, 7 czerwca 2016
Jako lead agency będzie odpowiedzialna za wszystkie działania komunikacyjne.
Od lipca wszyscy nowi użytkownicy telefonów na kartę będą musieli podać dane osobowe. Dotychczasowi mają czas do lutego przyszłego roku.
Orange prezentuje główny spot na finały Euro 2016 autorstwa Publicis.
- To pierwsza w historii produkcja wideo realizowana przez polskiego e-wydawcę na taką skalę z wydarzenia odbywającego się poza krajem - mówi Jacek Amsterdamski, wiceprezes spółki WP1.
Kampanię wspierającą konkurs dla użytkowników prepaid Plusa realizują: Scholz & Friends, TFP i Vizeum.
Prezes spółki poinformował w wywiadzie, że w przyszłym roku wprowadzi na rynek 50 mln par butów.
Akcję koordynuje agencja K2.
Nowe rozwiązanie może wejść w życie już od 1 października.
Obsługa będzie dotyczyć e-mail marketingu.
Ogilvy & Mather przygotowało konkurs dla fanów piłki nożnej.
Wręczenie nagród odbędzie się 4 lipca w Amsterdamie.
Agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie aktywacji konsumenckiej.
Agencja zajmie się m.in. wsparciem komunikacji korporacyjnej.
Agencja zwyciężyła w przetargu, którego szczegółów nie podano.
Metro Group zapowiedziało powyższą inwestycję w dużej mierze po to, aby uniknąć eskalacji protestów pracowników Reala.
BBDO New York z nowym interaktywnym pomysłem na aktywizację odbiorców w mieście.
Grey dla P&G z okazji Dnia Ojca.