środa, 8 czerwca 2016
Jury konkursu zakończyło obrady.
Zapytanie dotyczy obsługi social media.
Polskie Badania Internetu po powrocie do współpracy z firmą Gemius prezentują wyniki "nowego Megapanelu", czyli pomiaru widowni polskiego internetu w maju.
Best Western reorganizuje strukturę zarządzania.
Twórcy mają miesiąc na składanie propozycji. Wybrane projekty docenione przez komisję zostaną skierowane do produkcji.
Producenci poszukują nowości formatowych i nowych rynków zbytu, bo Polacy nie chcą zjeść więcej czekolady.
Wizerunkową kampanię z okazji Euro 2016 i olimpiady przygotowały agencje reklamowe Scholz & Friends Warszawa i Just oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Niebawem wystartuje kampania w TV i digitalu.
Pierwszą kampanię piwa Łomża z udziałem blogerów i youtuberów przygotował MediaCom.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Infinity Media.
Marka Maspeksu chce nawadniać dzieci podczas zabawy.
W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. przychody Grupy Redan zwiększyły się o 16 proc., do 55 mln zł.
Niemiecka sieć ma obecnie 15 sklepów na litewskim rynku.
Po wykorzystaniu wizerunku Top Cat marketer używa kolejnych bohaterów kreskówek Warner Brothers.
Gigant meblowy chce zainwestować 600 mln euro w energię odnawialną.
W USA wystartowała kampania sieci agencji nieruchomości.