środa, 29 czerwca 2016
Nowa firma będzie zajmować się analityką danych i pomocą w optymalizacji kampanii prowadzonych głównie w mediach digital.
Przejęcie to poszerzy portfolio Nielsena w zakresie usług sportowych. Firma będzie głównym dostawcą danych i analiz na rynku marketingu sportowego.
Pod jej parasolem ma rozwijać grupę i przyjąć strategię Bussiness Solution Makers.
Zdaniem urzędu antymonopolowego akwizycja nie zakłóci konkurencji na rynku.
Rada zacznie działać we wrześniu.
Rusza wsparcie działu produktów profesjonalnych L’Oréal Polska.
Marka Coliana zadowolona ze współpracy z dotychczasowymi programami telewizyjnymi.
Agencja zajmie się promocją marki By Dziubeka.
Stacja prezentuje nowe propozycje, zapowiada konkursy z nagrodami i zapełnienie ramówki polską muzyką.
DDB & Tribal traci klienta.
Na czele firmy stanie Ulf Mark Schneider, obecny prezes firmy Fresenius SE.
Mac'n'Cheetos będą dostępne przez określony czas w ofercie sieci.
W+K Portland z serią spotów promujących markę dezodorantów dla mężczyzn.