czwartek, 14 lipca 2016
Markus Tellenbach rezygnuje z kierowania spółką.
Szef zintegrowanego działu kreacji odchodzi z agencji.
Do końca 2015 r. związana była z Dentsu Aegis Network Polska.
Grupa Żywiec promuje nową markę.
Cztery osoby dołączają do agencji.
Porozumienie dotyczy stosowania dobrych praktyk przetargowych.
Platforma dostarcza propozycje postów w Facebooku.
Działania wspierają sprzedaż biletów online na dwa wydarzenia - Woodstock i ŚDM.
Kanał wzmacnia też letnią ramówkę.
Ogilvy & Mather, która dotychczas obsługiwała tego klienta, nie wzięła udziału w konkursie.
Termin składania ofert mija 18 sierpnia br.
Autorem kreacji jest agencja Ogilvy & Mather Brasil.
Dotychczasowe standardy wymiany danych zostały jesienią ub.r. zakwestionowane przez Europejski Trybunał Sprawiedliwości.
Podwyżki wynikają m.in. ze wzrostu cen ziaren kawy.