wtorek, 19 lipca 2016
Jednostka prawdopodobnie będzie nazywać się Geometry Global, na pewno będzie korzystać z narzędzi tej należącej do WPP struktury.
Firma Gemius przeanalizowała, które serwisy są popularne wśród osób prowadzących firmy.
Jeszcze w tym roku urządzenia mobilne staną się główną platformą do oglądania online wideo, zostawiając w tyle urządzenia stacjonarne - wynika z raportu Zenith "Online Video Forecasts 2016".
Nowy projekt może zadebiutować w Polsce jesienią br.
Użytkownicy portalu będą widzieli reklamy aplikacji lepiej odpowiadających ich potrzebom i zainteresowaniom.
Startuje kampania "Pożyczkowiec".
Stopniowo zwiększa się spożycie lodów w Polsce, a producenci zaczynają oferować warianty bezglutenowe i bez laktozy.
Tworzone są nowe stanowiska pracy w obu agencjach.
Dotychczasowy klient Starcomu zmienia dom mediowy.
Konsultanci agencji będą odpowiedzialni za doradztwo w obszarze komunikacji korporacyjnej spółki.
Lotnisko w Londynie promuje półtoraminutowy spot zrealizowany we współpracy z Havas UK z okazji 70-lecia lotniska.
Matthew Williams w przyszłym tygodniu ogłosi swojego następcę.
Aplikacją filtrującą do zdjęć jako pierwsze zainteresowały się marki ze Stanów.
Na Wyspach producent produktów do pielęgnacji dla niemowląt poszukuje agencji, która pomoże wyróżnić się produktom na sklepowej półce.
Za kreację wideoklipu odpowiada W+K Delhi.