wtorek, 2 sierpnia 2016
Na dzisiejszym posiedzeniu Rady władze mediów publicznych przedstawią informację o stanie spółek.
W przededniu startu igrzysk Polski Komitet Olimpijski pozyskał kolejnego sponsora.
Wartość sprzedaży tej marki wyniosła 65,6 mln zł.
Z okazji zbliżających się igrzysk olimpijskich Kompania Piwowarska przygotowała kolejną odsłonę kampanii swojej sztandarowej marki.
Wystartowała nowa odsłona kampanii marki Vox, będąca kontynuacją komunikacji "Wolność zaczyna się w domu".
Podczas olimpiady dawny dziennikarz Polskiego Radia będzie nadawał autorski magazyn.
Będzie dotyczyła zarówno komunikacji korporacyjnej, jak i produktowej.
Agencja pozyskała Centrum Sztuki Tańca w Warszawie w wyniku rekomendacji.
Grupa detaliczna Casino (właściciel m.in. sieci Casino czy Geant) raportuje po pierwszym półroczu br. rekordowy zysk EBITDA w wysokości 670 mln euro.
Startuje nowa kampania marki Stride.
LloydsPharmacy przejmuje sieć aptek Sainsbury za 125 mln funtów.