czwartek, 4 sierpnia 2016
Największe wzrosty aktywności reklamowej w telewizji zanotowały Biedronka i T-Mobile.
Największe wpływy reklamowe brutto odnotował w lipcu Polsat - 217,33 mln zł.
Zespół orzekający uznał, że reklama, posługując się hasłami zawierającymi stwierdzenia kategoryczne, na poparcie których nie zostały przedstawione badania, narusza Kodeks Etyki Reklamy.
Ilewazy.pl ma blisko 300 tys. realnych użytkowników, którzy generują 2,4 mln odsłon miesięcznie.
PKO BP przedłużył z K2 współpracę na dwa lata na podstawie przetargu.
Do tej pory emisja reklam instream była możliwa jedynie w tradycyjnych modelach zakupu.
Ambasadorzy będą zachęcać znajomych do dołączenia do klubu TchiboCard.
Jak przekonuje New Age Media, w I półroczu br. widzowie odwiedzili polskie kina blisko 24 mln razy.
Olimpijska kampania naftowego koncernu. Autorami: Scholz & Friends, Just i MullenLowe MediaHub.
Sieć zamyka również możliwość dokonywania e-zakupów w Jeleniej Górze i Wałbrzychu.
Fiński producent opon wybrał agencję do obsługi komunikacyjnej.
W tym roku odbyła się 9. edycja tego przedsięwzięcia.
Agencja public relations zmieniła siedzibę, stronę internetową i rozbudowała zespół.
Umowa na obsługę niestandardowych powierzchni reklamowych będzie obowiązywała do 15 grudnia br.
Za działania będą odpowiedzialne agencje Profile i Propeller.
Zysk koncernu za ostatnie dwanaście miesięcy wzrósł o blisko 50 proc.
Discovery Communications zadowolony z wyników drugiego kwartału podniósł prognozę zysku za 2016 r. do 20 proc.
Potentat meblowy wykorzystuje XVIII-wieczny sztafaż, żeby pokazać współczesne trendy.