piątek, 9 września 2016
Budżetu broni Blue449|Starlink (Publicis Media).
Polscy reklamodawcy zainwestują blisko 400 mln zł w kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy.
To odpowiedź na potrzeby rynku w związku ze wzrostem siły nabywczej starszego audytorium i jego otwarcia na digitalizację.
Będzie odpowiedzialny za reklamę, sponsoring i niestandardowe projekty komercyjne.
Prawdopodobna wycena to od 800 mln do 1 mld euro.
Kampanię wspierają m.in. Krystyna Czubówna, Karolina Korwin-Piotrowska, a także gwiazdy znane z ekranu.
Jesień upłynie w Dwójce głównie pod znakiem muzyki fortepianowej i skrzypcowej.
Po sfinalizowaniu transakcji zmieni nazwę na Formula One Group.
To nowe stanowisko w firmie.
Producent samochodów bada rozkład swoich wydatków na reklamę na świecie.
W związku z obchodami rocznicy na rodzimym rynku sieć wprowadza specjalną aplikację i wykorzystuje okulary VR, aby ułatwić zakupy konsumentom.
Mars łamie tabu.