poniedziałek, 12 września 2016
Nowa spółka jako pierwsza firma w naszym regionie otrzymała status partnera technologicznego DoubleClicka.
Projekt realizują agencje z Grupy OMD - Macroscope OMD i Digital Resolution.
Celem ma być uproszczenie organizacji. Członkowie zarządu i dyrektorzy wykonawczy otrzymali nowe zakresy odpowiedzialności.
Jednocześnie obecni użytkownicy programów są bardziej aktywni - wynika z nadania firmy ARC Rynek i Opinia.
Według badania Mobience coraz mniej czasu poświęcamy na tropienie wirtualnych stworów.
Klienci biznesowi, którzy przeniosą do Orange abonamenty komórkowe, mogą liczyć na zniżki. Kampanię przygotowały: Havas, Tyrka, Lunapark oraz Initiative.
PGNiG Superliga przez najbliższe trzy sezony wyłącznie w kanałach sportowych NC+.
Do zespołu dołączyły Paula Korbecka i Marta Trepczyńska.
Stacja Eurozetu zachęca do słuchania rozmów Konrada Piaseckiego.
Współpraca z wybraną w wyniku przetargu agencją dotyczyć ma obsługi internetowej obecności Bonduelle na rynku polskim.
Segment private label w pierwszej połowie roku urósł o 1,8 proc.
Dior ogłasza jesień sezonem czerwonej pomadki i w ciągu tygodnia doczekał się ponad 90 tys. udostępnień reklamy.
Zmiany są efektem strategii zacieśniania współpracy między spółkami tej grupy.
W Stanach gotowe do spożycia posiłki oferowane przez sieci detaliczne cieszą się coraz większą popularnością - na ich zakup w br. Amerykanie wydadzą 30,8 mld dol. Z drugiej strony coraz więcej wysiłku i kosztów generuje zabezpieczenie świeżości i higieny oferowanych tzw. dań gotowych.