środa, 5 października 2016
Pracę straci blisko 135 osób. Powód restrukturyzacji to utrzymująca się recesja na rynku reklamy prasowej.
Trwają wewnętrzne przygotowania do postępowania.
Jej obowiązki przejmuje zespół odpowiedzialny za obsługę domów mediowych.
Na stacjach benzynowych nie będzie już można zaopatrzyć się w duże opakowania popularnych leków przeciwbólowych - przewiduje projekt.
Potentat z Wadowic rozważa przejęcie części aktywów SABMillera.
Hubert Burda Media, inwestor strategiczny firmy, zwiększył poziom swoich udziałów do 64 proc.
Cedok, rówieśnik Orbisu, trafił w polskie ręce.
Wszystkie podmioty współtworzące jesienną kampanię Pracuj.pl zostały wybrane na podstawie przetargów.
Telewizyjno-internetową kampanię przygotowały: agencja Warszawa i dom mediowy Havas Media.
Dla agencji to przedłużenie współpracy, Starcom zastąpił zaś MediaCom.
Agencja nadal będzie umacniać swoje kompetencje w marketingu młodzieżowym oraz rodzinnym.
Działania będą prowadzone również poza Polską.
Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Zenith.
W postępowaniu było pięć agencji.
Zaprasza 10 agencji, biznesu broni Havas.
Froneri - nowa struktura powstała po połączeniu sił przez Nestle i brytyjskiej firmy R&R Ice Cream, rozpoczyna oficjalną działalność. Na razie w 22 krajach na całym świecie, z przychodami ze sprzedaży szacowanymi na 2,6 mld euro.
Firma ogłosiła przejęcie dostawcy usług wykorzystujących customer intelligence i umożliwiających zarządzanie kampaniami wielokanałowymi.
Tym razem agencja McCann stawia na gangsterskie ujęcie tematu kawy.
Dziś startuje kolejna odsłona globalnej kampanii podniebnego przewoźnika z Dubaju.