piątek, 7 października 2016
Proces wyboru nowej agencji w Polsce był częścią wieloetapowego regionalnego przetargu.
Po przejęciu marek od P&G firma zaprezentowała strukturę.
Trzy osoby żegnają się z agencją.
Wcześniej pracowała w Dentsu Aegis Network.
Najpopularniejsze są modele Golf i Passat.
Długodystansowość i rozległa perspektywa jako główne wyróżniki agencji w kampanii na 10-lecie istnienia Grupy.
Aktualny zasięg sieci wynosi ponad 300 witryn.
Obecnie finalizowane są prace nad własnym studiem produkcyjnym.
Właściciel Textilmarket zadowolony ze sprzedaży w ubiegłym miesiącu.
Wśród nominowanych są m.in. Cezary Łazarewicz, Magdalena Rigamonti oraz Mariusz Janicki i Wiesław Władyka.
Agencja zajmie się realizacją kampanii B2B.
Agencja zdobywa nowego klienta po przetargu.
Przedstawiciele płatniczego potentata oświadczyli, że zakończyli fazę testów nowej usługi, które miały miejsce w Stanach i Kanadzie.
Producent samochodów z nową definicją luksusu.
W Rosji wystartowała kampania przygotowana przez W+K Amsterdam dla rosyjskich linii lotniczych.
Linia lotnicza zaprezentowała całościowy spot w jesiennej kampanii z udziałem amerykańskiej aktorki.