poniedziałek, 17 października 2016
Południowoafrykański Naspers wycofuje się z inwestycji po dziewięciu latach.
Ubezpieczyciel skorzysta z usług firmy doradczej.
Kampania autorstwa VML.
Komunikację pt. "Podniebna uczta" przygotowały: Grandes Kochonos, OTO Films i Starcom.
Kanał ruszą z polską wersją językową.
Po raz kolejny za kreację spotu odpowiada Opus B.
Kawa jako napój światowców w nowej odsłonie działań promocyjnych.
Wystartowała kampania marki czekolady z portfolio Mondeleza.
Operator kablowy z nową odsłoną swojej jesiennej oferty.
Akwizycja ma dokonać Naked Emerging Brands - nowa część PepsiCo przeznaczona do przejmowania start-upów napojowych.
Claire Valoti, general manager Snapchata, wskazuje, że trzy czwarte użytkowników serwisu na Wyspach to użytkownicy powyżej 18. roku życia, a 43 proc. z nich to rodzice.
Firma zwolni 3-4 tysiące pracowników.