środa, 2 listopada 2016
Przetargi mają mieć różne zakresy geograficzne.
Siedem nazwisk zostanie przekazanych do obecnego zarządu.
Pierre Gerfaux zastąpi Antoine Barthesa, który wyjedzie do Tajlandii.
W kampanię nie angażują się stacje TVP.
Czteromiesięczna kampania w telewizji, radiu, prasie, kinach, OOH i internecie będzie promować autocasco z samochodem zastępczym na czas naprawy.
Partnerstwo to ma otwierać świat muzyki dla nowych użytkowników aplikacji Uber.
W VoD kolejne 200 tys.
Okno otwarte kanału Polsat Viasat History, bezpłatny katalog VoD z najlepszymi odcinkami programu "Samotnia" oraz konkurs na stronie internetowej operatora - to elementy bliższej współpracy promocyjnej partnerów.
Program dotyczy Europy Środkowo-Wschodniej.
Ministerstwo planuje przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej przeciwdziałania przemocy.
Po czterech latach funkcjonowania Twitter zamyka serwis, w którym użytkownicy dzielili się 6-sekundowymi filmikami.
Niemiecka sieć dyskontowa przegląda możliwe lokalizacje swoich placówek.
Za kreację spotu odpowiada Wieden & Kennedy Portland.
Spółka Alphabet zaprezentowała wyniki trzeciego kwartału.
Należący do Qatar Holding londyński Harrods po raz siódmy z rzędu przedstawił rekordowe roczne wyniki sprzedaży i zysku za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2016 r.
Sieć ogłosi na początku listopada nową strategię.