wtorek, 8 listopada 2016
W przetargu uczestniczyły trzy agencje.
Toyota bez przetargu przenosi swój europejski budżet kreatywno-mediowy z Publicisu.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zbadało rynek outsourcingu call center.
Za nią jest Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Łącznie w konkursie jest 65 nominacji.
Gigant napojowy wyznaczył już trasę przejazdu świątecznych ciężarówek.
Rusza kampania "Tyskiego najlepszego!" autorstwa agencji Bardzo, Konqubinatu, Hand Made, IQ Marketing i Zenith.
Za kreację odpowiada Hand Made.
Według nowego raportu Providenta na tegoroczne święta wydamy o ok. 100 zł mniej niż w roku ubiegłym.
Spoty telewizyjne, materiały wideo do internetu oraz sesję zdjęciową wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.
Mads Mikkelsen w roli płatnego zabójcy.
Mlekovita przygotowała wsparcie dla swojej marki.
Wystartowała kampania marki Ptasie Mleczko - producent podkreśla, że marka ma 80 lat.
Tym modelem niemiecki producent wejdzie w segment B w rosnącej kategorii.
Nowa linia dżemów z intensywną kampanią.
IBD Business School wraz z agencją MEC uruchamia innowacyjny projekt edukacyjny.
Brytyjska sieć wystartowała z wielokanałową kampanią, prezentując się jako główne źródło zakupów i doradztwa.
Na Wyspach wystartowała niestandardowa kampania sieci dyskontów.