piątek, 25 listopada 2016
Postępowanie jest w fazie finałowej.
IAB Europe publikuje dane za pierwszą połowę br.
Klienta traci Brasil.
Przeciętna polska rodzina zamierza wydać na Boże Narodzenie średnio 1121 zł. 46 proc. na jedzenie, a 44 proc. na prezenty. Rośnie siła dyskontów.
Usługa w modelu prepaid. 60 darmowych kanałów, pakiety płatne od od 9,90 zł do 19,90 zł. Dekodery i karty w Media Markt i Saturn.
Firma oferuje analizy psychograficzne oraz raporty o lokalizacji odbiorców reklam.
Kampanię realizuje Carat.
Agencja po wygranym przetargu prowadzi kampanię launchową ARTE.
Agencja zajmie się social mediami brandów Activlab Sport i Run & Bike.
Lojalność klientów banków w Polsce jest w znacznej mierze uzależniona od ich aktualnej oferty.
Realizacja Scholz & Friends, TFP i Vizeum.
Do końca bieżącego roku francuski detalista otworzy w naszym kraju ogółem 12 nowych lokalizacji, a 14 z istniejących zostanie poddanych gruntownym zmianom aranżacyjnym i architektonicznym.
Marka z portfolio Maspeksu promuje się również w kontekście nadchodzących świąt.
Agencje podpisały umowę dotyczącą newsów wideo.
W drugim kwartale 2018 r. powstanie hipermarket o powierzchni 100 tys. stóp kwadratowych.
Firma podkreśla, że kupowanie gazowanej wody w plastikowych butelkach to wstyd.