czwartek, 1 grudnia 2016
Podczas 10. Konferencji Havas Media Group Organic Marketing przedpremierowo zaprezentowano wyniki globalnego badania Meaningful Brands.
Francuska grupa ubezpieczeniowa integruje kupione spółki. Wszystkie będą działać pod jedną marką.
Wcześniej była związana z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
Reżyserka współpracowała wcześniej z domem produkcyjnym w ramach projektu Papaya Young Directors.
W zamian za zakupy kartą na Allegro w sklepach Carrefour, Claire’s i Empik dostęp do multimediów związanych z filmem. Kampanię przygotowały Saatchi i MEC.
Po trzecim weekendzie film obejrzało 2,131 mln widzów w Polsce.
Agencja wygrała obsługę marki na drodze przetargu.
Danone z działaniami przedświątecznymi dla potrzebujących mocy.
Jednym z kluczowych serwisów regionu będzie polska Ipla.
Nowy serwis społecznościowy ma przyciągnąć kibiców.
Według analityków First Data Corp. już 25 proc. wszystkich zakupów poczynionych z okazji Black Friday odbyło się w sieci.
Francuski detalista zdecydował o wprowadzeniu na giełdę w II kwartale 2017 r. swojego komercyjnego brandu Carmila.
Włoski producent makaronów wchodzi na rynek HoReCa i otwiera sieć restauracji w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Åkestam Holst przygotowała nową odsłonę kampanii sondującej wnętrza rodziny.