poniedziałek, 9 stycznia 2017
Wydzielono trzy główne obszary. Odchodzi część menedżerów.
W postępowaniu uczestniczyły dwa domy mediowe.
Ubiegły rok był najlepszym w historii marki Volkswagen w Polsce - zarejestrowano 42,8 tys. nowych osobowych aut VW. Taki jest efekt "Dieselgate" nad Wisłą?
Menedżer nie jest już szefem marketingu Gremi Business Communication.
Operator zapowiada odwołanie się do sądu. UOKiK: kara i tak powinna być o 30 proc. wyższa.
Nowy klient z branży bankowej.
Magdalena Mendel zajmie się działaniami PR dla klientów agencji.
Wcześniej pracował m.in. w agencjach They.pl i Feno.
Marka promuje Owocowe Kubki.
IBD Business School wraz z agencją MEC prowadzi projekt edukacyjny.
Trzy podmioty zostaną zaproszone do przetargu.
Nazw pozostałych agencji biorących udział w postępowaniu klient nie podaje.
Konsorcjum będzie odpowiadało za kampanię ogólnopolską instytutu.
Gigant e-commerce w tym roku zamierza otworzyć sklep stacjonarny w Time Warner Center.
Becky Brock zajmuje puste od ponad roku miejsce w brytyjskiej sieci.
Grey New York wykorzystuje wiersz Tennysona w ascetycznej kampanii samochodu.
Eugen Merher stworzył poruszający spot, który zignorował Adidas, a który szybko stał się viralowym wideo w sieci.
Marka walczy z automatyzacją jazdy samochodem.
Marka z portfolio B&G Foods zachęca do sięgania po warzywa.
Agencje rządowe ostrzegają, że pogarszająca się susza znacznie uszczupli zbiory kawy i wpłynie na jakość ziaren.