wtorek, 24 stycznia 2017
Firma farmaceutyczna zwiększyła wydatki reklamowe o prawie 9 proc.
Pierwsza seria stała się najczęściej nagrywanym na dekodery PVR programem w historii National Geographic Channel.
W ubiegłym roku oprócz Kino Świat i Monolith Films na reklamę najwięcej wydała włoska firma rodzinna, producent napoju i dostawca usług telekomunikacyjnych.
Średnia widownia wyniosła ponad 6,7 mln widzów, co przełożyło się na 45,8 proc. udziałów publicznego nadawcy.
Agencja przejęła m.in. obsługę mediów społecznościowych.
Agencja rozpoczęła współpracę z Centrum Medycznym Macierzyństwo z Krakowa.
Nowy klient agencji skupia spółki zajmujące się obsługą rynku nieruchomości.
Agencja będzie pracować dla tej marki projektowo.
Kolejna marka z Grupy Żywiec w portfolio agencji.
Globalny skonsolidowany budżet Merck Consumer Healthcare poza granicami Stanów wynosi ok. 50 mln funtów.
To pierwsza kampania agencji dla brytyjskiej sieci supermarketów.
Na spadku zaufania do Facebooka może skorzystać Google.
Po dziewięciu latach w agencji na stanowisku executive creative directora zastąpi go Lucas Peon, dotychczasowy digital creative chief.
Producent telefonów chce przybliżyć światu historię selfie i przy okazji wzmocnić swoją pozycję w Europie.