czwartek, 26 stycznia 2017
Zmieniają się trendy w tworzeniu reklam do telewizji i wideo. Polscy reklamodawcy, którzy jeszcze dwa lata temu w połowie spotów zapraszali widzów na strony internetowe, rezygnują z tych odesłań.
Koncern przyjmuje oferty do 1 lutego.
Firma multienergetyczna ponownie wybrała tę samą agencję do kompleksowej obsługi.
Agencja zajmie się obsługą marki Bodymax.
Kampanię pod hasłem "Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili" przygotowały Gong i MullenLowe.
Agencja kontynuuje współpracę z tym klientem.
Ta jedna z dwóch największych komercyjnych telewizji w Republice Czeskiej trafia w ręce GES Group.
W roli głównej w filmie krótkometrażowym wystąpił Clive Owen, a za kreację odpowiada J Walter Thomson Milan.
Marka prezentuje słodką wariację na temat mitu Romea i Julii.
Marka z portfolio Coty zaprasza do współpracy modeli i influencerów.
Mondelez ustanawia Karmaramę wiodącą agencją kreatywną dla marki serka do smarowania.
Były dyrektor marketingu Amazona Jamie Swango zostaje dyrektorem marketingu sieci dostaw jedzenia Deliveroo.