piątek, 27 stycznia 2017
Do konkursu zostanie zaproszonych siedem agencji.
Dom mediowy pracuje dla tego klienta od końca 2015 r.
W jej skład wchodzą trzy agencje i platforma skierowana do branży medycznej.
Biuro reklamy zajmie się sprzedażą powierzchni na sześciu nowych witrynach.
Justyna Kalinowska będzie odpowiadała za komunikację PR spółki.
Porozumienie na wyłączność znacząco wzmocni ofertę filmową TVN.
Działania agencji obejmą realizację kampanii sprzedażowych we wszystkich kanałach digital.
Sponsor oprócz tradycyjnej komunikacji przygotuje m.in. specjalne zestawy dla uczestników.
Aktywacje przeprowadzi agencja Gordo.
Kanał dostępny jest od pakietu Mini HD.
Firma mierzy się z problemami spowodowanymi m.in. kryzysem w Brazylii i denominacją w Indiach.
Po przejęciu marki przez Coty firma poszukuje nowego podmiotu reklamowego.
Marka przygląda się ofertom agencji.
Szwedzki producent mebli chce uruchomić w kwietniu system click & collect, poszerza również ofertę usług e-commerce.