czwartek, 9 lutego 2017
W ramówce usłyszymy nowe programy, Grzegorz Sroczyński debiutuje w roli prowadzącego.
Za kampanię dla Discovery Channel odpowiada LiquidThread.
Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż wycieczek i wczasów z oferty operatora.
Spotkanie z Olgą Tokarczuk i Agnieszką Holland otworzyło cykl spotkań z twórcami kultury.
Fundacja Alivia wystartowała z relaunchem kampanii.
Podmioty podjęły współpracę w ramach realizacji kampanii edukacyjnej "Poznaj się na tłuszczach".
Marka Maspeksu z kolejną aktywacją dla najmłodszych konsumentów.
Współpraca będzie dotyczyć m.in. przygotowania strategii reklamowej producenta.
Ze stanowiskiem pożegnał się w trybie natychmiastowym Sven Seidel, nowym CEO został Jesper Hojer.
Mondelez International ogłosił znacząco słabsze wyniki finansowe świątecznego kwartału. Jedną z głównych przyczyn jest - według koncernu - umacnianie się dolara.
Od teraz już oficjalnie można aplikować na stanowisko w firmie produkującej Oreo i czekoladowe tabliczki.
Amerykański inwestor wpłaci do budżetu hiszpańskich graczy pół miliarda euro.