piątek, 24 lutego 2017
Wartość segmentu OTC osiągnęła 13,3 mld zł.
Izba uważa, że firma OOH, która przestaje publikować i udostępniać ofertę swoich nośników reklamy proponowanych klientom do wykorzystania w celach prowadzenia akcji promocyjnych, może być uznawana za niewiarygodną na tym rynku.
Poprzednio był rzecznikiem AGH.
Grupa zamierza wydać w tym roku na inwestycje ok. 700 mln euro i otworzyć ponad 100 Biedronek.
Przez trzy dni minionego weekendu sprzedano ponad 900 tys. biletów.
Działania realizują: Publicis, Havas Media, DDB & Tribal oraz Sales & More.
Na YouTube został utworzony oficjalny kanał Towarzystwa.
Studio projektowe Brandy Design było odpowiedzialne za redesign marki, przygotowany na jubileusz Dorato Bianco w Polsce.
Łączna pula nagród wynosi 350 tys. zł.
Agencja zajmie się przygotowaniem koncepcji kreatywnych.
Przewidywany budżet na kampanię to ponad 650 tys. zł.
Dziennik chce promować niezależne dziennikarstwo.
Na Wyspach McCafe podkreśla przystępność cenową i prostotę.