wtorek, 28 lutego 2017
Za GroupM znalazły się Dentsu Aegis Network i Mediabrands.
Kraje grupy mają zaapelować do Brukseli o zbadanie sprawy "podwójnych standardów" jakości produktów markowych w UE. Sprawa ma być dyskutowana dziś w Warszawie.
Nowością będzie codzienne pasmo poranne w TVP1.
Polscy konsumenci mogą zamówić zaprojektowane przez siebie maszynki serii Fusion.
Strony podpisały umowę w tej sprawie.
Miesięcznik nie zniknie z rynku, wbrew zapowiedziom poprzedniego właściciela tytułu.
Agencja odpowiada za komunikację firmy w Facebooku.
Twarzami kampanii są Anna i Grzegorz Bardowscy z II edycji “Rolnik szuka żony" emitowanej w TVP1. Kampania TV potrwa od marca do czerwca.
Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu marketingu online.
Agencja przygotuje nową kampanię w kanałach digital.
Consulting & More wesprze komunikację ekspercką nowego klienta.
Komunikat dotyczył ery postprawdy.
Venables Bell & Partners z kampanią dla samochodu.
Marka samochodu przygotowała serię spotów w związku z rozdaniem Oscarów.