czwartek, 2 marca 2017
Globalny konkurs będzie dotyczył również Polski. Na naszym rynku Carlsberg jest klientem PHD Media Direction.
Blisko 200 mln zł netto to niewiele mniej niż na wynagrodzenia dla załogi.
Wartość transakcji nie została podana.
Audiobooki za tankowanie.
Za kreację i przygotowanie spotu TV odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image.
Za kreacje odpowiada Warsaw by The Sea, a za media Blue 449 | Starlink.
W wiosennej ramówce będzie można usłyszeć nowe audycje Patrycji Wanat, Dionisiosa Sturisa i Zuzanny Piechowicz.
Sieć dyskontowa zadowolona z rozwoju konceptu "Chrupiące z pieca".
Będzie to 9. edycja konkursu.
Wystartowała nowa odsłona kampanii batonów z orzechami autorstwa BBDO New York.
Stratedzy podkreślają, że w znacznym stopniu przypomina dawny kultowy model, a dodatkowym atutem telefonu jest przystępna cena.
To pierwsze działania sieci po wygraniu przetargu przez Fallon i MediaCom.
Komunikat ma dosłownie ożywiać ściany.
Producent czekolady ogłosił, że prawdopodobnie zwolni ponad 2 tys. osób.