poniedziałek, 6 marca 2017
Nokia rozpoczyna budowanie zespołu. Rekrutacja ma ruszyć w najbliższych tygodniach.
Nowa marka w ramach Loyalty Point będzie zajmować się mediami.
Kadencja rady trwa dwa lata.
"Misja pies" emitowana jest na antenie TVN.
Badanie zostało przygotowane przez grupę On Board Think Kong we współpracy z firmą badawczą SW Research.
Objazdowe kino Outdoor Cinema odwiedzi 100 miejscowości, za zakupy kartą Visa zniżki na bilety.
Umowa podpisana jest na czas nieokreślony.
Działania prowadzone będą pod hasłem "Muzyka daje radość". Twarzą kampanii jest Marcin Prokop.
Przedstawiciele zarządu największego globalnego holdingu reklamowego ogłosili wyniki ostatnio skalkulowanego kwartału. Pod względem wzrostu przychodów był on najgorszy od 2012 r.
Sklep internetowy rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną w Europie.
Konsolidacja budżetu w jednej agencji.
Bajkowa kampania nawiązuje atmosferą do "Alicji w krainie czarów".
Rok po rezygnacji z brandu Chińczycy zmienili zdanie.