wtorek, 21 marca 2017
Przed nowym prezesem duże wyzwania - m.in. dwa kluczowe projekty, które skokowo mogą zwiększyć przychody państwowego monopolu gier liczbowych.
Do zażywania suplementów diety przyznaje się 72 proc. Polaków, z czego prawie połowa (48 proc.) stosuje je regularnie - wynika z sondażu Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research.
IRCenter publikuje nowe wyniki badania social mediów na urządzeniach mobilnych.
Kanał w całości poświęcony jest jednej dyscyplinie sportu.
Stuu i Izaak promują konta dla młodych Credit Agricole
Nowy klient w portfolio agencji.
Za kreację odpowiada Red8 Advertising.
Według doniesień niektórych brytyjskich dzienników potentat FMCG chce sprzedać część swojego biznesu tłuszczowego.
To kolejny efekt afery związanej z emisją reklam w YouTube przy filmie dżihadystów.
Za kwotę 1500 dolarów miesięcznie można korzystać z samochodu i wymieniać go na inne modele.
Niemiecki detalista świętował właśnie otwarcie 700. sklepu na Wyspach.