wtorek, 4 kwietnia 2017
W kategorii "vitality" najwięcej punktów otrzymał Havas Media i Vizeum (po 9).
Ofertę prezentuje 20 podmiotów z polskiego rynku TV i wideo.
Do Szymona Majewskiego, Małgorzaty Rozenek i Radosława Majdana dołącza popularna piosenkarka.
Najlepszy polski piłkarz ponownie ambasadorem chińskiej marki.
Awansują Aleksander Tryzna i Justyna Staszewska. W zespole agencji pracę zaczyna Magdalena Mazurkiewicz.
To kolejny format o modzie w portfolio Rochstara po "Top Model".
Bank promuje niższe oprocentowanie pożyczek przy większej liczbie kredytobiorców.
Spoty będą emitowane do końca kwietnia br.
Marka kontynuuje kampanię pt. "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!".
Na targach MIPTV w Cannes nadawca nabył prawa do dystrybucji trzech nowości serialowych w Polsce oraz krajach CEE i CIS.
Agencja przeprowadzi kampanię performance w mediach społecznościowych.
Za kreację i produkcję serii filmików odpowiedzialna jest agencja GPD.
Dalsze efekty skandalu związanego z bezpieczeństwem marek.
Kluczowym produktem tej dywizji jest popularna w USA musztarda French's.
Koncept, nad którym badania trwały dwa lata, ma być rodzajem miejskiego targu, z ubraniami niezłej jakości, wyposażeniem domu i kawą.