poniedziałek, 15 maja 2017
Maciej Skrzypczak, managing director Lubię To - Linked by Isobar, rozstaje się ze strukturami Dentsu Aegis Network Polska.
Tym samym marketer kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją.
Koncern Vivendi złożył ofertę w kwocie 2,36 mld euro za wykup części udziałów holdingu Havas należących do prezesa Vincenta Bolloré'a.
Ale firma odnotowała stratę netto w wysokości 6,1 mln zł.
Jury będzie obradowało pod przewodnictwem Alexandra Schlaubitza, vice president marketing w firmie Lufthansa.
Za działania w internecie odpowiada Isobar Poland.
Działania są realizowane we współpracy z Intersportem.
Działania prowadzone się pod hasłem "Szalone możliwości".
Rusza kampania pod hasłem "Ogólnopolski Test Osobowości Finansowej".
Nową prowadzącą "Poranek Zet Chilli" została Dominika Biegańska.
Na Wyspach wystartowała kampania przygotowana przez McCann Manchester warta 5 mln funtów.
W Stanach dyskont z Niemiec sprzedaje coraz taniej.
Giganci FMCG za oceanem razem przeciwko obniżeniu kaloryczności swoich produktów.