poniedziałek, 29 maja 2017
Euroloan zestawia pozytywne stereotypy na temat Finów ze swoim sposobem działania.
Będą pracować w dziale kreacji.
Firma zbadała nastawienie Polaków do sprawy danych w związku ze zbliżającym się wejściem w życie nowych regulacji UE w tym zakresie.
W ofercie m.in. druga edycja "Projektu Lady" i "Domu marzeń".
Kampania autorstwa Publicis, DDB Tribal, Havas Media oraz Sales & More.
Agencja prowadzi działania digital, WOMM i BTL.
Jeszcze w tym roku powstaną trzy nowe placówki sieci sklepów.
Dzięki temu polscy użytkownicy będą mogli zamawiać produkty z niemieckiej platformy eBay.de z dostawą do Polski.
Nowe stacje dają dostęp do czterech najbardziej prestiżowych turniejów tenisowych.
Umowa zostanie podpisana na rok.
Spółka opublikowała zapytanie o informację.
Branża reklamowa szuka oszczędności m.in. w wydatkach na zatrudnienie i podróże.
W ciągu ostatnich pięciu lat wzrosło zaufanie do prasy, radia i TV, natomiast zaufanie do mediów społecznościowych jeszcze nigdy nie było tak niskie.