środa, 31 maja 2017
Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.
Agencja publikuje nowy raport "Media Consumption Forecasts".
Za kreację odpowiada Red8 Advertising, a za produkcję Propeller Film.
Awanse w agencji.
Aleksandra Wakarecy, Anna Dziadosz oraz Damian Styś dołączają do zespołu agencji.
Wydawcy będą wynagradzani za wkład w wygenerowanie finalnej transakcji.
W ramach kampanii przygotowany został mechanizm z wykorzystaniem kreatora graficznego.
Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi IS.
Agencja odpowiada za oprawę i komunikację turnieju siatkówki dla dzieci "Kinder+Sport".
Ruszy w czerwcu br.
Agencja dołącza do Związku Firm Public Relations.
W najbliższej przyszłości (3-5 lat) 51 proc. firm chce wydawać co najmniej 20 proc. budżetu marketingowego na experiential.
Japoński wytwórca wyrobów tytoniowych do końca 2018 r. zamierza zainwestować 500 mln dol. w rozwój linii produkujących elektroniczne papierosy niewytwarzające dymu. Ten ruch ma przede wszystkim zneutralizować poczynania głównego konkurenta w tym segmencie - Philip Morris.