środa, 7 czerwca 2017
Do tej pory banki koncentrowały się na komunikacji sprzedażowej, a powinny bardziej zadbać o zaangażowanie w sferze emocji i wartości - uważają analitycy firmy doradczej.
Zajmie się przede wszystkim koordynacją działań eventowych.
Firma badawcza zmieniła także siedzibę.
Projekt reklamowy dla towarzystwa ubezpieczeniowego przygotowała kompleksowo agencja S4.
Agencja opracowała już pierwszą kampanię.
Koncept kreatywny przygotowały działy kreacji i programowy NC+.
Film reklamowy wyreżyserował Johnatan Cohen.
Dotychczasowa Eska TV będzie się teraz nazywać Eska TV Extra.
Przygotowały ją: agencje Y&R i Syzygy oraz dom mediowy MediaCom.
Za reżyserię spotu odpowiada Sebastian Pańczyk.
Agencja poszerza zakres współpracy z marką.
Amazon po raz pierwszy w czołowej piątce rankingu.
Alex Mahon stanie na czele brytyjskiej stacji telewizyjnej na jesieni br.