czwartek, 22 czerwca 2017
Marketer mówi, że jednocześnie gwarantuje "elastyczny model reverse factoring na bardzo korzystnych dla agencji warunkach".
Czekamy na ogłoszenie nominowanych jeszcze w siedmiu ostatnich kategoriach.
Będzie kierował działem analiz i raportów, który właśnie powstaje.
Komisja uznała, że internetowa reklama Seata narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy.
Orkla Health przedłuża współpracę z agencją.
Burda International Poland podpisała umowę z Lagardère Global Advertising w tej sprawie. Umowa dotyczy też pisma "Paris Match" oraz magazynu francuskich linii lotniczych Air France.
Wartość eksportu polskich kosmetyków wynosi 11,8 mld zł i plasuje je w pierwszej czwórce najbardziej wartościowych gałęzi eksportowych.
Działania dla marki prowadzi agencja CIA Content Impact Agency.
Agencja wygrała przetarg na obsługę promocyjną grilli elektrycznych marki.
Strony nie ujawniają szczegółowych warunków współpracy.
Nie pojawi się też na żadnych imprezach branżowych w przyszłym roku. To jedna z pierwszych decyzji nowego CEO grupy Arthura Sadouna.
Podmioty ogłosiły długoterminowe partnerstwo technologiczne do 2024 r.
Nowa formuła może zrewolucjonizować rynek modowy dzięki elastyczności i mobilności.