środa, 28 czerwca 2017
Według szacunków Campaign budżet tego klienta jest wart 875 mln euro.
Nowy departament strategii marki, awanse i roszady personalne.
Z firmą po 15 latach żegna się Michał Sobiło, business development director.
Wczoraj agencja poinformowała o przedłużeniu negocjacji z inwestorem branżowym "na wyłączność" do końca sierpnia br.
W badaniu wzięło udział 19 agencji, o dwie mniej niż w ub.r.
Według Andrzeja Magdziaka, prezesa Grupy Ströer w Polsce, Izba nie spełniła w należyty sposób pokładanych w niej oczekiwań.
Agencja pracuje z tym brandem od 2016 r.
Agencja odpowiada za stworzenie kontekstowych formatów pre-roll.
Sieć sklepów Żabka wystartowała z wakacyjną kampanią kinową promującą specjalną ofertę familijną.
Komisja Europejska wymierzyła Alphabet, spółce matce Google'a, rekordową karę 2,42 mld euro (2,71 mld dol.) za praktyki monopolistyczne.
Ucierpiały także firmy holdingu w Polsce.
Jego książka "Jak rosną marki" ("How Brands Grow") opublikowana w 2010 r. zdobyła już rzesze wyznawców.