piątek, 7 lipca 2017
Kolejne połączenie agencji wewnątrz holdingu WPP.
Zmiana dotyczy 20 rynków, w tym Polski.
Będzie odpowiadał za komunikację korporacyjną i wsparcie komunikacji produktowej.
Zmiany mają dotyczyć m.in. tzw. ustawy krajobrazowej.
Agencja prowadzi działania SEO m.in. na rynkach ukraińskim, czeskim, słowackim i niemieckim.
Obsługą zajmie się oddział Macroscope.
Brytyjski oddział traci pięć istotnych talentów.
Producent artykułów gospodarstwa domowego i farmaceutyków szacuje, że jego przychody w II kwartale spadną w wyniku czerwcowego ataku o 2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.
Wg danych brytyjskich analityków błyskawicznie rosną wydatki na zakupy dokonywane przez smartfony, o wielkości sprzedaży decydują kategorie odzieży, obuwia i kategoria spożywcza.
Komisarz Margrethe Vestager ogłosiła 6 czerwca, że General Electric, Canon i Merck są podejrzewane o złamanie prawa UE w zakresie konkurencji.
Francja do 2040 r. zakaże ruchu pojazdom z silnikami spalinowymi.