piątek, 21 lipca 2017
Projekt ustawy ogranicza możliwość wliczenia kosztów usług reklamowych, konsultingowych i badań rynku do kosztów uzyskania przychodów.
W II kwartale br. wyniósł on 3,2 proc., nieco mniej niż w I kwartale (3,8 proc.). Wzrost w ujęciu raportowanym w Europie to 0,6 proc.
Nowy wariant będzie wspierany reklamowo. Kampania startuje za kilka dni.
Nowy serwis to efekt współpracy Gremi Media i agencji Avrio Interactive.
W zakresie planowania i zakupu mediów jest to klient MediaComu.
Aktywację prowadzi na zlecenie Pierre Fabre Dermo-Cosmetique.
W pierwszej trójce są także "Minionki" i "Volta" Juliusza Machulskiego.
Agencja rozpoczęła pracę dla tego klienta w 2008 r.
Bixby jest już dostępny na amerykańskich urządzeniach typu Galaxy.
Nowy program członkowski ma stanowić podstawę przyszłego wzrostu firmy.
Zysk netto szwedzkiego producenta samochodów wzrósł w II kwartale br. o 23 proc.