środa, 26 lipca 2017
Maksymalna kwota to 2,391 mln zł.
Wieloletnia menedżerka z branży reklamowej i mediowej w nowej roli.
Aplikacja była już hitem na kilku rynkach.
Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja.
Rośnie sprzedaż tej marki oraz wydatki reklamowe całego VGP.
Royal Ad ma wyłączność na obsługę klientów agencyjnych.
Do współpracy doszło w drodze rekomendacji.
KRRiT przyznała koncesję Agorze.
1 mln zł w rozwój i ekspansję zagraniczną.
Narzędzie ma umożliwiać zrobienie odbitek z telefonu i mediów społecznościowych.
Agencje będą świadczyły usługi eventowo-marketingowe.
Współpraca została nawiązana w ramach przetargu.
Menedżerowie chcą ściślejszej współpracy i większej kontroli, ale ściągnięcie pracowników z powrotem do biura nie jest rzeczą łatwą.
To pierwsza kampania marki realizowana pod kierownictwem głównego dyrektora kreatywnego Rafa Simonsa.
Transakcja daje nabywcy nowe możliwości rozwoju w okresie spowolnienia wzrostu rynku torebek.
Lidl w Niemczech zwraca się z prośbą do uprawiających owoce o dostarczanie ich bezpośrednio do swoich centrów rozdziału logistycznego.