wtorek, 1 sierpnia 2017
Scripps Networks to właściciel polskiego TVN.
Za dotychczasową obsługę odpowiada sieć Initiative (IPG).
Pokieruje nią Agnieszka Maciaszek.
Grupa Żywiec w I półroczu 2017 r. wypracowała blisko 134,8 mln zł zysku netto, o niecałe 4 proc. więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach ub.r.
Zgodnie z wynikami badania Live Panel zrealizowanego przez GroupM product placement buduje przede wszystkim świadomość tych marek czy produktów, które wcześniej nie były znane konsumentom.
Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa.
W teledysku promującym wydarzenie obok Jurka Owsiaka występują znani youtuberzy i influencerzy.
Działania będą trwać do 13 września.
Z myślą o firmach, którym zależy na spójnym wizerunku i widoczności w sieci Eniro Polska uruchamia unikatowe na polskim rynku narzędzie - NETskaner. Usługa ma umożliwić zarządzanie danymi każdej lokalizacji firmy w internecie i szerokie dotarcie do potencjalnych klientów.
Agencja wzmacnia dział client service.
Agencja przygotuje aktywację dla marki na rynki Europy Wschodniej.
Edeka Südbayern startuje z nowym formatem sklepu konsumenckiego.
Konsumenci nie zapłacą VAT-u za produkty sanitarne - sieć jako pierwsza na Wyspach pokrywa VAT za ponad 100 produktów sanitarnych dla kobiet, dzięki czemu konsumentki zapłacą mniej o ok. 5 proc.
Wielokanałowe działania wystartują we wrześniu br.
Przedsięwzięcie będzie realizowane we współpracy z internetowym sprzedawcą luksusowej odzieży Farfetch i chińską firmą e-commerce JD.com.