wtorek, 22 sierpnia 2017
Z końcem roku Zenith zakończy obsługę tego klienta.
Rada Reklamy zapowiada rozpoczęcie działań edukacyjnych skierowanych do osób odpowiedzialnych za przygotowywanie kreacji reklamowych.
60. kanał w ofercie brokera.
Kampanię "Siłownia" przygotowały: Scholz & Friends, TFP i Vizeum.
W całym 2017 r. firma prognozuje przychody w wysokości 366 tys. zł.
Ma to pomóc w budowaniu efektywnych projektów employerbrandingowych.
Równolegle startuje Esport Go, wspólna inicjatywa obu agencji oraz Pride skierowana do przedstawicieli mediów oraz marketerów.
Siećdyskontowa szykuje ofensywę marketingową.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada PRO Media House.
Agencja poszerza współpracę z Volkswagen Group Polska.
Marketer jest również w trakcie przetargu reklamowego.
Umowę o współpracy przedłużono pomimo odejścia z agencji 6 osób pracujących dla Domino's.
Richman będzie podlegać Timowi Castree, globalnemu CEO MEC.
Największy producent SUV-ów w Chinach jest szczególnie zainteresowany marką Jeep.
Zdaniem analityków z Wall Street może on przynieść firmie nawet 1 mld dol. przychodów do 2019 r.