poniedziałek, 28 sierpnia 2017
Do wybranych agencji trafiły wstępne zaproszenia - wynika z naszych ustaleń.
Analiza Codemedia na podstawie danych Nielsen Audience Measurement jest przygotowywana w półrocznym cyklu.
Odświeżeniu marki będzie towarzyszyła duża akcja reklamowa.
Kanał TVP Sport HD podczas transmisji igrzysk olimpijskich będzie dostępny za darmo dla wszystkich widzów. Ponadto - według oświadczenie prezesa Kurskiego - publiczny nadawca pokaże blisko 230 prestiżowych spotkań piłkarskich.
Spotkanie było emitowane na antenach Polsatu i Polsatu Sport.
Od początku września Tele5 i Polonia 1 znajdą się w ofercie Polsat Media.
Duży gracz z Południowej Afryki zainteresowany polskim rynkiem.
Sieć w Polsce intensyfikuje ruchy marketingowe i wyraźnie pozycjonuje się równolegle do popularnych sieci dyskontowych typu Lidl czy Biedronka.
Sieć informuje o prężnym rozwoju, wprowadza nową platformę komunikacyjną i promuje nowy katalog.
Niemiecka sieć dyskontowa odpowiada na "warzywny" ruch portugalskiej Biedronki adresowany do młodych konsumentów.
Microsoft Arc Mouse i Surface Arc Mouse już na polskim rynku.
Jeden ze współtwórców TVN24, "Faktów", "Szkła kontaktowego", dziennikarz Programu III Polskiego Radia, publicysta i wykładowca dziennikarstwa.
W finale znalazły się też Vizeum i Zenith.
Sekretarz generalna grupy, odpowiadająca m.in. za sprawy prawne i HR, zajmie się teraz także CSR i wspieraniem aktywności kobiet (The Women's Forum for the Economy and Society).
Muzyczny serwis streamingowy odnawia umowę licencyjną z trzecią co do wielkości firmą muzyczną na świecie.
Posunięcie to - jak wyjaśnia Jeff Wilke, szef Amazon Worldwide Consumer - ma sprawić, by zdrowa, ekologiczna żywność stała się dostępna dla każdego.
Na potrzeby emisji w Sky Atlantic Grey London przygotował dwa krótkometrażowe opowieści o pasji.
Public Health England w trosce o zdrowie obywateli wprowadza m.in. aplikację wspomagająca codzienne wyzwania chodziarzy.