poniedziałek, 4 września 2017
Będzie pełniła swoją funkcję do końca 2017 r.
Decyzja ma zapaść do 31 października.
Agora przestała być udziałowcem nadawcy telewizji Metro.
Najważniejszą nowością w firmie zajmującej się e-sportem jest awans Krzysztofa Pikiewicza na stanowisko VP esports services. Zmiany zaszły także w polskim biurze.
Marka należąca do Redan SA ma nowego dyrektora marketingu.
Zastępca dyrektora anteny ds. repertuaru filmowego po miesiącu wypowiedział umowę o pracę.
Operator utrzymał jednak poziom zyskowności.
Od dziś spoty reklamowe autorstwa Saatchi & Saatchi będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych.
Stars pracuje na polu analityczno-badawczym.
Na czele nowej stacji Grupy Eurozet stanie Kamil Dąbrowa.
Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films.
20-proc. wzrost, nawet jak na branżę turystyczną, to wynik godny podziwu.
W komunikacji dominują humor, dystans i "milenialsowy" charakter.
Kampania preparatu łagodzącego objawy menopauzy.
Spot będzie emitowany w Polsce i Czechach.
Producent produktów spożywczych przejmuje producenta przypraw i bakalii.
Nowy klient agencji.
Maspex zadowolony z liczby odsłon w kanale swojej marki.
Program nadawany z Myśliwieckiej proponuje nowe audycje.
Wystartowała kampania dziennika mówiąca o znaczeniu dziennikarskiej rzetelności.
Pokonały w rywalizacji Accenture, jedną z największych na świecie firm doradczych w obszarze zarządzania i technologii.
Producent chce odzyskać mocną pozycję na rynku aut elektrycznych, na którym ostatnio najwięcej ekscytacji budzi Tesla.
W Stanach wystartowała kampania sieci pizzerii - reklama może wzbudzać kontrowersje.
Za kreację kampanii odpowiada FCB West.