wtorek, 5 września 2017
Producent czekolady żegna się z Wargorrem, stawia na historyczne korzenie marki.
Przedłużenie współpracy.
Justyna Górecka-Siupik z końcem sierpnia objęła stanowisko international marketing directora w FoodCare Group.
Objął stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej.
Obie te stacje w czasie meczu oglądał co drugi widz zasiadający przed telewizorem.
Plan zakłada stabilizację przychodów ze sprzedaży w 2019 r. i ich wzrost w kolejnych latach, m.in. dzięki zwiększeniu liczby klientów i usług konwergentnych oraz rozwój sieci światłowodowej.
Działania prowadzone są pod hasłem "Jinba Ittai", czyli w dosłownym tłumaczeniu "jedność konia i jeźdźca".
Startuje nowa odsłona kampanii reklamowej Lidl z udziałem Nowel Sp. z o.o.
BezcenneNiespodzianki.pl ma przybliżyć polskim konsumentom ideę Priceless; dodatkowym wsparciem dla marki będzie kampania w mediach.
Stacja Agory proponuje nowości.
W nowej kampanii czekolady Galaxy prym wiedzie zapracowana kobieta, a ustępuje jej miejsca Audrey Hepburn z poprzednich kreacji.
W Stanach wystartowała nowa kampania samochodów marki Subaru Crosstrek.