poniedziałek, 11 września 2017
Marketer odszedł właśnie z Seata.
Tomasz Wygnański awansował na stanowisko redaktora naczelnego, Piotr Machul pełni funkcję zastępcy.
Nowa komunikacja Orange na kartę wykorzystuje koncept zaczerpnięty z "Pana Tadeusza".
Radek Kotarski tym razem na wycieczce w kopalni soli; kampanię przygotowały: Change Serviceplan, Isobar Poland oraz Initiative.
Reżyserem spotu jest Iwo Zaniewski.
"Supermiło, że jesteś naszym klientem", "Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy" - to hasła z nowej kampanii "Dobrzy ludzie od internetu".
W ramach promocji: do 3 miesięcy bez abonamentu; kampanię przygotowały: 2012 Agency, dom produkcyjny Dobro i Havas Media.
Wystrartowała nowa kampania Publicisu dla marki pod hasłem "Mężczyźni wolą Berlinki".
One Day Special ma pozwalać na świętowanie wybranego dnia wraz z wykorzystaniem dedykowanego landng page'a.
W weekendy pojawią się nowe programy, na antenę powraca Marcin Chowaniec.
Prawa do emisji polskiego serialu "Agi Bagi" kupiły już telewizje z 64 krajów, w tym Chin.
Sieć startuje z akcją "Tysiąc powodów by czytać".
Od dziś na antenie usłyszymy m. in. nowe programy Karoliny Lewickiej i Agaty Kowalskiej.
Marcin Wojciechowski poprowadzi nowe pasmo "Strona B".
Firma po raz czwarty sponsoruje festiwal i jest mecenasem dwóch wydarzeń.
Sieć pizzerii szuka podmiotu w zakresie obsługi CRM i digitalu.
Na Wyspach wystartowała pierwsza telewizyjna kampania marki chipsów Tyrrells utrzymana w konwencji Monty Pythona.
Sieć w Stanach zachęca kampanią do spróbowania dwóch rodzajów skrzydełek, a w rolę generała Sandersa wciela się Ray Liotta.