środa, 13 września 2017
Ranking sporządzono na podstawie danych z KRS i estymacji audytora.
Wcześniej była marketing managerem w Żabka Polska.
Nowe przepisy mają ograniczać inwencje reklamowe producentów i nakładać drakońskie kary - nawet do 20 mln zł.
Sieć zaskakuje wejściem w segment usług w Polsce.
Kampanię zaplanowano do końca roku.
Kampania wizerunkowa w internecie.
Tym razem czekoladowa marka chce "mnożyć delikatność".
Agencja będzie odpowiadać przede wszystkim za social media.
Za kreację odpowiada Grey Group, a wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.
Przewodniczącym jury YC Integrated został Michał Desowski, deputy creative director z Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, nad kategorią dla młodych strategów czuwał będzie Jakub Eichelberger, executive strategy & business director z agencji DDB & Tribal.
Radio zwiększa liczbę serwisów sportowych.
Dotychczasowa dyrektor programowa Magdalena Wojewoda-Mleczko obejmuje stanowisko dyrektora muzycznego stacji, a jej zastępca Paweł Pawlik zostaje dyrektorem programowym.
To pierwszy e-shop sieci w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekt jest w fazie testów.
Na Wyspach trwa rozległa kampania smarowidła do chleba - producent "zleca" badania genetyczne, które mają określić, czy w kodzie genetycznym mamy zapisaną miłość, czy nienawiść do produktu.
Marka zdecydowała się na wejście do wielkich sieci detalicznych w Stanach, Wielkiej Brytanii i na innych wielkich rynkach - chce być marką o wartości 2 mld dolarów.
Izraelską firmą, największym producentem leków generycznych na świecie, pokieruje Duńczyk Kare Schultz.