wtorek, 17 października 2017
W 2018 r. 2/3 globalnej populacji będzie posiadać smartfona - wynika z raportu agencji.
QuarticON.com - firma, która stworzyła autorski silnik rekomendacji dla e-commerce - jest obecna na rynku czeskim od roku i ma tam 35 klientów.
Najwięcej fanów ma Inglot, a Bielenda najszybciej ich zyskuje.
Kampanię przygotowały m.in.: Deloitte Digital, Flota Filmowa i MediaCom.
Bank promuje konta oszczędnościowe Profit.
T-Mobile promuje ofertę "no limits" dla biznesu.
Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną i część działań wewnętrznych.
Za koncept kreatywny, kreację i przygotowanie spotu odpowiada agencja BBDO Warszawa.
Burda International Poland i Focus.pl uruchamiają "Klub testerów".
Wystartowała telewizyjna kampania marki sprzętu AGD.
Reklamy odwołują się do tradycji i dawnych smaków.
Za adaptację i realizację kampanii na polskim rynku odpowiada Walk.
Marka kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów wspiera nowy program w Polsacie.
Polpharma rozstrzygnęła przetarg.
Agencja wygrała przetarg na obsługę digital.
Celem konkursu jest opracowanie systemu graficznego tej instytucji. Prace będzie oceniał m.in. Kot Przybora.
Rozwiązanie, bazujące na istniejącej platformie Audience Insights API, jest w fazie testów beta.
Główne przyczyny to presja ze strony e-commerce i producentów leków generycznych.
Michael Gondry znany jest m.in. z takich filmów jak "The Science of Sleep".
Za kreację odpowiada agencja Try.