poniedziałek, 23 października 2017
Na grudzień planuje dużą promocję dla posiadaczy kart. Projekt ten wesprze szeroka kampania.
Wcześniej był związany zawodowo m.in. z PZL, &Sons i Brain.
Bank kontynuuje promocję produktu Konto Jakie Chcę.
Wydawca podkreśla, że to wyniki lepszy od prognoz.
Marketer poleca dwa nowe smaki z portfolio.
Startuje "Kropla prawdy" - serial internetowy.
Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację pełnej strategii komunikacji marki.
Produkcja bije rekordy w Polsce i na Wyspach Brytyjskich.
E-sklep ma nową identyfikację wizualną i nawigację.
"Pryvit" skierowany jest do Ukraińców mieszkających we Wrocławiu.
"Twój Vincent" w ciągu trzech dni wyświetlania we Włoszech zarobił 1,3 mln dolarów.
Szeroką kampanią w telewizji marka chce przypieczętować pozycję lidera.
Włoski producent Rocher i Nutelli przejmuje producenta m.in. żelków Trolli.
Producent startuje w Wielkiej Brytanii z niestandardową akcją foodtruckową.
Działania promocyjne prowadzone w Londynie wspiera Havas.