poniedziałek, 6 listopada 2017
Po dwóch latach operator ponownie sonduje rynek.
Już od stycznia 2018 r. należąca do Nestle marka ice tea trafi pod skrzydła nowego dystrybutora.
Zaczynają się konkursy kreatywny i mediowy.
Piotr Dulnik zastąpi Tomoyuki Shimazakiego, który wyjeżdża do Francji.
Wraca do firmy po dwóch latach przerwy.
To globalna platforma płatności w czasie rzeczywistym pomiędzy konsumentami (P2P), ale także między firmą i konsumentem (B2C) oraz między firmami (B2B).
Fundacja Jurka Owsiaka kończy współpracę z Pekao SA po 18 latach.
Obejmie stanowisko redaktora działu kultura i społeczeństwo.
Seria jest inicjatywą, która promuje kreatywne możliwości twórców w przestrzeni internetu i social mediów.
Agencja kontynuuje kampanię "Planeta Warka".
Do tej pory dla tego klienta pracowały agencje PZL i K2.
Agencja zajmie się obsługą full service marek Serenada i Skarby Serowara.
Taką informację przekazał analitykom w czasie wideokonferencji szef firmy Elon Musk.
Chiński gigant e-commerce umiejętnie korzysta z olbrzymiej bazy danych, by personalizować ofertę i dzięki temu zachęcać klientów do kolejnych zakupów oraz przyciągać więcej reklam.
Obecnie jest wart 27 mld funtów.