środa, 8 listopada 2017
W lokalnym przetargu poza zwycięską agencją udział brały jeszcze Carat i MediaCom Warszawa.
Firma kończy współpracę z agencją Zenith.
Po raz pierwszy zbadano też ten wskaźnik dla reklam wideo.
Wdrożeniem nowych narzędzi pozwalających na optymalizację i mierzenie wyników działań marek w sklepach zajmie się Dunnhumby poprzez swoją spółkę córkę Connect Media.
Plus i Cyfrowy Polsat ruszają ze świąteczną kampanią wspólnego programu SmartDom.
Firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją IProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.
Przy nowej kampanii klient współpracuje z PHD Rocket i Chapter1.
Według danych GUS produkcja margaryny i produktów do smarowania notuje 40-proc. wzrost.
Rozmowy prowadzone w ostatnich tygodniach dotyczyły sieci telewizji kablowej FX i National Geographic Channel oraz studia filmowego Twentieth Century Fox.
Kawiarnie odczuwają coraz silniejszą presję ze strony sieci fast food, sklepów spożywczych i stacji benzynowych, które wydatnie poszerzyły ofertę kaw i napojów kawowych.
Gotowa jest również kampania świąteczna.
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci Aldi na Wyspach Brytyjskich.