poniedziałek, 13 listopada 2017
Marketer obecnie jest klientem Zenitha.
Jego zdaniem spadek rynku telewizyjnego to nie wynik słabszej koniunktury, a niedoszacowania przez nadawców popytu i cen, dlatego w przyszłym roku powinny one wzrosnąć.
Stanowiły 118,7 mln zł. Były niższe w segmentach: prasa, outdoor i internet. Wzrosły natiomast w radiu oraz segmencie film i książka.
Operator promuje oferty abonamentowe Solo, Duet i Rodzinną.
Wpływ na taki wynik miały przede wszystkim przejęcia w sektorze detalicznym, hurt wypadł gorzej.
Poczta Polska nawiązała współpracę z właścicielem sklepów Żabka i Fresh Market.
Długo oczekiwany spot brytyjskiego detalisty.
Minutowy spot, część kampanii "Everyone's Welcome at Tesco" w Wielkiej Brytanii, znalazł się pod ostrzałem w mediach społecznościowych.
Tegoroczne spoty reklamowe w Wielkiej Brytanii zdominowała bajkowa atmosfera.